-
آرشیو :
نسخه زمستان 1398
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
1352
-
موضوع :
سایر شاخه های علوم رایانه
-
نویسنده/گان :
محمد عبدالهی، الهه کفشی تقی آبادی
-
چکیده :
انسجام اجزای متن یکی از مهمترین ویژگیهای آن بوده که آن را با مجموعهای از جملات بدون هدف متمایز میکند. عدم انسجام یکی از مشکلات تمام سیستمهای پردازش متن و نوشتههای افراد با دانش نگارشی پایین بوده و همه آنان تلاش دارند با ارزیابی آن عملکرد سیستم خود را بهبود بخشند. بیشتر روشهای قبل تکیه بر ارزیابی محلی انسجام داشته و انسجام عمومی متن را با دقت پایینتری سنجیدهاند. در این مقاله با ارزیابی انسجام محلی در سطح درون پاراگرافی و انسجام عمومی در سطح ارتباط موضوعی پاراگرافهای متوالی عمل سنجش انسجام عمومی و محلی را به طور همزمان انجام داده است. این روش با تبدیل جملات به ماتریسهای عددی و ارزیابی فاصله آنان در یک پنجره وابستگی موضوعی آنان به هم را محاسبه کرده است. نتایج حاصل از روش پیشنهادی بر روی متنهای داستانی و بلند برتری محسوسی را در مقایسه با رویکردهای مبتنی بر نهاد نشان می دهد. تجارت خرده فروشی (B2C)در حال گسترش می باشد . و هر روز افراد بیشتری آن را به رسمیت می شناسند چون که راحت بوده و با سرعت بیشتری به درخواست مشتری پاسخ می دهد ، محصولات و سرویس های مشتری در دسترس بوده و در وقت و هزینه صرفه جوئی خواد شد . با توجه به افزایش روز افزون اطلاعات در تجارت الکترونیک در فروشگاه های الکترونیکی نیاز به موتور های جستجوئی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند به جستجوی کالای مورد علاقه خود پرداخته و آن را با کمترین قیمت خریداری نمایند که در فروشگاههای بزرگ بدون کمک گرفتن از نرمافزارهای هومشمند که ما در اینجا به آنها عاملهای هوشمند می گوئیم امکان پذیر نمی باشد به عبارت دیگی عوامل هوشمند به عنوان نمایندگان کاربر یا فروشند در مناقصه شرکت کرده و هر کدام سعی می کنند بهترین نتیجه و سود رسانی را برای صاحب خود داشته باند یک عامل می تواند یک سخت افزار باشد یا حتی جزئی از یک سخت افزار یک سیستم که قادر به انجام دقیق وظایف خود می باشد عوامل هوشمند که در تجارت الکترونیک استفاده می شوند انقلابی را در این تجارت ایجاد کرده اند بویژ ه در مدلهای B2C .
-
کلید واژه :
عامل هوشمند ;تجارت الکترونیک ;مذاکرات الکترونیکی ;B2C
-
Abstract :
In recent years the World Wide Web has become largest market place due to its exponential growth enabled extensive progress in new information society functions such as electronic commerce. Electronic commerce, known as e-commerce, is a type of industry where buying and selling of product or service over electronic systems such as the Internet and other computer networks. Simply e-commerce is buying and selling over the internet medium. Electronic commerce involves business to business (B2B), business to customer (B2C) and customer to customer (C2C) transactions. It covers a wide variety of issues including security, trust, reputation, law, payment mechanisms, advertising, ontologism, electronic product catalogs, intermediaries, multimedia shopping experiences, and .back office management. Agent technologies can be applied to any of these areas in e- commerce.
-
مراجع :
[1] ]Wen-Yau Liang, Chun-Che Huang, Tzu-Liang (Bill) Tseng, Yin-Chen Lin , Juotzu Tseng ,The evaluation of intelligent agent performance — An example of B2C e-commerce negotiation,Elsevier ,Available online 19 March 2012
[2] Wen-Yau Liang,The Assessment of Intelligent Agent in the B2C E-Commerce Negotiation,Proceedings of the International MultiConference of Engineers and Computer Scientists 2011 Vol I,IMECS 2011, March 16 - 18, 2011, Hong kong
[3] 1Kourosh Dadashtabar Ahmadi, 2Nasrollah Moghadam Charkari, 3Neda Enami E-Negotiation System Based on Intelligent Agents in B2C E-Commerce ,Advances on Information Sciences and Service Sciences. Volume 3, Number 2, March 2012
[4] Ren-Jye Dzeng*, Yu-Chun Lin , Intelligent agents for supporting construction procurement negotiation , Department of Civil Engineering, National Chiao-Tung University,(2004), 1001 Ta-Hsieu Rd., Hsinchu 30050, Taiwan, ROC
[5] Ryszard Kowalczyk∗, Mihaela Ulieru, Rainer Unland , Integrating Mobile and Intelligent Agents in Advanced e-Commerce: A Survey , 2002
[6] Xiaojun Shen1, Shervin Shirmohammadi1, Chris Desmarais1, Nicolas D. Georganas1 and Ian Kerr , Enhancing e-Commerce with Intelligent Agents in Collaborative e-Communities,E-Commerce Technology, 2006. The 8th IEEE International Conference on and Enterprise Computing
[7] Aleksander Pivk, Matjaž Gams,E-commerce Intelligent Agents,Jozef Stefan Institute, Department of Intelligent Systems,Jamova 39, 1000 Ljubljana, Slovenia
- صفحات : 38-54
-
دانلود فایل
( 836.46 KB )